fbpx

Cvičenie pre mamičky Poprad

cvicenie pre mamičky poprad

Po tehotenstve a pôrode prejde telo mamičky veľkými zmenami. Nie vždy si dokáže s takými zmenami samo poradiť. Následkom bývajú ochabnuté brušné svaly, oslabené panvové dno, zlé držanie tela, bolesti chrbta alebo únik moču.

Problémy sú však často ženami prehliadané, pretože sa sústredia na starostlivosť o bábätko. Telo si ich však pamätá a väčšinou v najmenej vhodnú dobu sa prejavia naraz! Pôvodne sa z „malých” problémov stanú veľké.

Čo vám prinesie cvičenie určené pre mamičky?

  • Naučíte sa správne aktivovať panvové dno.
  • Odstránia sa problémy s únikom moču.
  • Ľahšia príprava na pôrod
  • Pomôže s ochabnutým popôrodným bruškom.
  • Napomôžu a vyriešia diastázu (rozstup) brušných svalov.
  • Naučia vás správnemu držaniu tela.
  • Odstránia vaše bolesti chrbta.
  • Uvoľnia sa vám preťažené svaly
  • Budete sa cítiť silnejšia, pevnejšia a narábanie s dieťatkom už nebude spôsobovať bolesti.
  • Naučia vás správne dýchať

Pre koho sú tieto cvičenia určené?

Pre tehotné – kvalitnejšia príprava na pôrod, zmiernenie záťaže vašej chrbtice, udržanie fyzickej kondície.

Pre mamičky po pôrode

  • ktoré sú po pôrode a chcú svoje telo dostať späť do formy,
  • pravidelne športujú, ale napriek tomu bojujú s bolesťami chrbta,
  • majú diastázu brušných svalov,
  • sa stretávajú s bolesťami krčnej chrbtice, migrénami alebo brnením rúk,
  • sú po operácii maternice, panvového dna
  • sa chcú naučiť nové cviky,
  • túžia po intenzívnejšom orgazme a lepšom sexe,
  • aj napriek tomu, že posilňujú brušné svaly, nemajú bruško, po akom túžia,
  • trápi ich bolestivá menštruácia

Pred zahájením cvičenia je potrebná konzultácia a odporúčanie vášho gynekológa.

Kontakt

Mamicky dopyt