fbpx

Ponuka Flexi&Fit cvičení Pre každý cieľ je dôležitá cesta, ktorú si vyberieme

cut bok1

Individuálne lekcie

Najefektívnejšie cvičenie, ktoré je zostavené na základe vašich priorít. Či chcete zmierniť bolesti chrbta, alebo vyformovať postavu, zhodiť kilá, získať energiu a kondíciu do bežného života a cítiť sa dobre a hlavne zdravo.

Hodiny, lekcie sú vedené vo forme jeden cvičenec a jeden inštruktor, ktorý je po celý čas naplno k dispozícii a dozerá nad správnym vykonaním cviku, čí maximalizuje jeho účinky a minimalizuje riziko aj najmenšieho zranenia.

Individuálne lekcie pre dvoch

Cvičenie určené pre dvoch klientov. Rovnaká kvalita, výhodnejšie cenové zaťaženie jednotlivého klienta.

Každému klientovi, záujemcovi o individuálne a  individuálne cvičenie pre dvoch je pred samotným kurzom poskytnutá prvá hodina zdarma, v rámci ktorej prebehne aj konzultácia jeho stavu, jeho očakávaní. Následne sa pre neho pripraví cvičebný plán, na trvanie celého kurzu.

IMG_20190812_1728303

Skupinové cvičenie pilates

V rámci zachovania čo najvyššej efektivity sme pripravili skupinové cvičenia rôzneho zamerania, pre maximálne päť cvičiacich v skupine. Do skupín sú zaradení na základe úvodnej konzultácie, ktorá prebieha ako individuálna lekcia.

Skupinové cvičenia sme pripravili v rámci charakteru a zamerania skupiny. Delené na otvorené a uzavreté. Ak sa rozhodnete pre skupinové cvičenia, ponúkame vám nasledujúce pripravené varianty a skupiny.

pilates 2925614_1280

Pilates pre začiatočníkov

Pre všetkých, ktorí chcú spoznať a vyskúšať na sebe všetky pozitíva tohto cvičenia. Postupne si prejdeme jeho základy, naučíme sa správne dýchať, správne držanie tela a hlavy počas každého cviku a pohybové návyky, ktoré využijete aj v bežnom živote pri každej aktivite, ako prevenciu pred zraneniami, alebo na zmiernenie aktuálnych ťažkostí.

Viac info

cvicenie mamicky poprad

Cvičenie pre tehotné a mamičky

Pri tehotenstve a po pôrode prejde telo mamičky veľkými zmenami. Nie vždy si dokáže s takými zmenami samo poradiť. Následkom bývajú ochabnuté brušné svaly, oslabené panvové dno, zlé držanie tela, alebo bolesti chrbta. Problémy sú však často ženami prehliadané, pretože sa sústredia na starostlivosť o bábätko. Telo si ich však pamätá a väčšinou v najmenej vhodnú dobu sa prejavia naraz! Pôvodne z „malých” problémov stanú veľké problémy.

Viac info

yoga 2970280_1920

Cvičenia pre zdravý chrbát

Sedavé zamestnanie, ak je kombinované so stresom, zakrátko prinesie všetky negatíva. Tým najhlavnejším sú bolesti chrbta, chrbtice, ktoré zasahujú aj hlavu v podobe rôznych bolesti a migrén. Stačí správne cvičenie, ktoré je zostavené priamo na riešenie týchto problémov a zároveň ako prevencia, ak ešte nenastali.

Viac info

pexels photo 374694

Relax

Mali ste náročný deň? Mali by ste zrelaxovať a vyčistiť hlavu od nahromadených starostí. Na to je ideálne spojenie príjemnej hudby, nenáročného, ale efektívneho cvičenia a správneho dýchania.
Stres, starosti a negatívnych ľudí nechajte za dverami nášho štúdia, vyčistíte si hlavu pred spaním a zároveň naberte energiu a silu do ďalšieho dňa.

Viac info

pexels photo 907826

Online individuálne cvičenia

Nemáte čas navštíviť nás v našej prevádzke? Prípadne máte iné dôvody, ktoré vám to neumožňujú? Máme pre vás bezkonkurenčné riešenie. Cvičte v pohodlí domova, pod našim dohľadom a inštrukciami v reálnom čase, prostredníctvom online spojenia cez internet. Je to skvelá kombinácia, ktorá vám ušetrí čas, peniaze a zároveň je rovnako efektívna, v porovnaní s ostatnými formami cvičenia. Kontaktujte nás a dozviete sa podrobné informácie!

KONTAKT

sm system poprad

SM Systém

Všeobecne to ľudia poznajú pod názvom stabilizačný a mobilizačný Systém, v skratke SM Systém. Správne pomenovanie, pod ktorým sa v súčasnosti toto cvičenie dnes prezentuje je Špirálna stabilizácia chrbtice, alebo v origináli Spirálni stabilizace páteře (SPS, SSP).

Bolesti chrbtice ako dôsledok sedavého zamestnania a iných neprirodzených faktorov sa dajú odstrániť aj týmto, nenáročným cvičením, ktoré je na to priamo zamerané.

Viac info

yoga 3772783_1920

Cvičenia pre seniorov

Aj keď sa hovorí, že človek je taký starým, ako sa cíti, telo sa oklamať nedá. Je dobré myslieť pozitívne a hlavne neprestávať byť  pohybe. Súbor pripravených cvičení pre seniorov vám, milí seniori, pomôže aktívne prežívať jeseň života a vychutnávať si jej krásu.

Zároveň, skupinové cvičenia splnia aj potrebu sociálnej interakcie, kde sa spoznáte s ľuďmi vašej vekovej aj „krvnej“ skupiny, teda nadviažete nové priateľstvá, ktoré vám môžu spríjemniť vaše chvíle.

Viac info

plank 2054729_1920

Ranné rozbehnutie – Tabacore

Cvičenie, ktoré vás „nakopne“ do každého dňa. Väčšine ľudí robí problém raňajšie vstávanie a pokým sa „naštartujú“ k plneniu si povinností, prejdú možno aj hodiny. Cvičenie je ideálnym riešením dostať organizmus do stavu, kedy začne produkovať potrebné hormóny a pozitívnu energiu, vďaka ktorej zvládneme každodenné povinnosti oveľa ľahšie.

A navyše, ak týmto cvičením ešte posilníme, vytvarujeme telo a jeho problémové partie, ako zadok, stehná a hlavne brucho, keďže je prevažná časť cvikov zameraná na stred tela, ako základný bod pre každý pohyb. A to všetko v intervale TABATA. Cvičenie je kombináciou kondično posilňovacích cvikov s pilates metódou a cvičené v rýchlom tempe. To znamená, že stačí každé ráno pol hodinka a po čase, keď zistíte ako priaznivo pôsobí na vašu psychiku a telo, stane sa súčasťou vášho života.

Viac info

cvičenie cz prestávku práca poprad

Cvičenie cez obed

Z akéhokoľvek dôvodu nemáte čas cvičiť v rámci svojho voľného času? Využite čas pracovný, lepšie povedané, obedňajšiu prestávku. Zabezpečíte si tak potrebu pravidelného, každodenného pohybu! Taktiež naberte energiu do popoludňajšej práce.

Viac info

pexels photo 1587649

Pilates pre mužov

Aj keď si mnohí muži myslia, že pre nich je jedinou správnou voľbou posilňovňa, práve tam si môžu najviac ublížiť, ak dlhodobo opakujú rovnaké cviky a nesprávnou technikou. Potom si to odnáša chrbát, kolená, ramená a kĺby všeobecne. Pilates je najvhodnejším kompenzačným cvičením ku každému športu. A mnoho mužov sa čuduje, keď navštívia hodiny pilatesu,  že nedokážu vykonať, na prvý pohľad jednoduchý cvik, ktorý ženy už cvičia bežne.

Zavolajte alebo napíšte a dozviete sa všetko 0940 934 933